kisah aku

haa nie memang kisah aku yang sangat susah diceritakan sebab dah lama aku pendam dalam hati yang sakit nie.... kisah aku pada 15/12/2010 :- waktu petang aku mengayat seorang perempuan nie , memang susah aku nak dia percayakan aku .. mengambil masa yang lama ..... tapi kelama-lamaan tu dia sudi terima aku , kami berkawan dan tanya hal masing-masing agak lama juga kami berkawan eammm tidak lama kemudian kami putus apa sebab pun tak pasti (masa tu boleh terima lagi ) >.<" tak lama tu 20/06/2011 kami bersama kembali (mesti pelikkan) ada sebab dia buat macam tu..dia kata " saya sayang awak seorang " tapi kenyataan itu tipu semata mata ... kali nie dia permainkan hati aku yang ikhlas dan aku berasa sakit , luka dihati (rupa-rupanya dia hanya permainkan hati dan perasaan aku yang ikhlas ini) hidup di dunia nie banyak dugaan hidup... tapi kalau korang nak tahu ... hati aku cuma ikhlas yang sudi terima aku seadanya bukan untuk dipermainkan...

No comments: