KoTaK HaTi

Maafkan ku :-

Perkataan MAAF memang mudah untuk kita ungkapkan tetapi -

- Tetapi untuk kita menerima kemaafan sesorang itu dan bukan mudah untuk kita menerima hakikat yang telah apa dia lakukan pada kita....

Tanyalar pada mata hati kita untuk merima kemaafan seseorang itu atau pun tidak , sedangkan Nabi ampun kan UmatNya lagikan Manusia kan.. 

- tetapi setiap Insan tidak lepas dari membuat kesilapan dalam hidup mereka , tapi aku masih dapat rasakan keragu pada diriku.


Kita bisa memiliki hati seseorang-cintanya dan tubuhnya-tetapi kita takkan pernah bisa memiliki jalan hidupnya




~ Maaf kerana Aku Meninggalkan mu
~ Maaf kerana Aku Kecewakan mu
~ Maaf kerana Aku bukan terbaik untuk mu
~ Maaf kerana Aku mengingkari janji mu
~ Maaf kerana Aku menyakiti Hati mu
~ Maaf kerana Aku tidak dapat memenuhi permintaan mu
~ Maaf kerana Aku tak dapat mengembirakan mu
~ Maaf kerana Aku tidak Bisa memiliki mu untuk selamanya
~ Maafkan aku atas kekurang Pada DIRIKU..

Kerana Allah yang menentukan hidup kita , Kita hanya mampu merancang untuk Hidup bersama yang tersayang..

No comments: