KotaK hati 1010


Kisah pada suatu malam yang tidak dirancang aku telah bertemu dengan seorang gadis yang dia sendiri mahu berjumpa aku, niat di hati aku cuma ingin berkawan dengan dia tapi tidak sangka boleh menjadi lain. Pada malam itu dia mengajak aku keluar makan bersamanya aku pergi tak ku sangka dia seorang yang suka keluar lewat malam sehingga pagi. tapi itu semua silap aku, aku yang nak sangat keluar pada malam itu, aku tak salahkan dia itu kehendak aku. Hari demi hari aku berjumpa dengan dia dan kalanya aku tidak berjumpa dengan dia, dia memberitahu aku bahawa dia sangat suka kan aku, menyayangi aku, aku terkejut dengan apa yang dia katakan, berat rasa dihati untuk aku terima semua itu sayangnya aku berjanji dengan dia yang aku akan terima dia seadanya sedangkan hati aku tiada apa-apa perasaan terhadap dia. Tetapi aku pula yang sanggup terima dia seadanya, aku memainkan perasaan dia sedangkan aku sendiri telah memberitahunya yang aku tidak dapat untuk bercinta lagi kerana pintu hati aku sudah tertutup kerana di permainkan oleh seorang gadis (kekaksih yang tak di anggap) dia mendengar semua apa yang aku kata kan, dia tetap berdegil untuk menyayangi aku (adakah itu semua salah aku) aku cuba lari daripada dia tetapi ada sesuatu yang membuat aku tidak boleh lari daripada dia . yaitu sikapnya (yang aku sendiri tidak menyangka pada diri dia). Apa yang dapat aku lakukan sekarang hanya lah berdoa semoga dia selamat diatas muka bumi ini..Dan kini aku telah membuat keputusan tidak lagi berhubung dengan dia, aku hanya inginkan kau bahagia , aku selalu mengingati kau, walaupun aku sendiri tidak tahu khabar kau sekarang , aku selalu doakan kau yang terbaik di atas muka bumi ini (selagi aku hidup selagi itu aku mampu berdoa untuk kau (SAYANG) .. be your LOVE <3 (maafkan aku , aku tidak dapat membahagiakan kau sebab aku tak mampu lakukan lagi , aku cuma insan yang lemah yang takut pada keadaan dan kesetiaan pada diri ini..)

only can remind you in our memorize 

No comments: