Kenapa?


kenapa aku yg kau sakiti aku,
apa kesalahan aku sampai kau buat aku bergini,
silap aku kah?
siapa aku di hati kau?
siapa aku di mata kau?
dan kenapa aku seorang saja yang merasainya?
kenapa??????
hati aku terguris kau tahu tak,aku ingin mencari tempat mengadu,
tapi pada siapa harus aku mengadu,
aku tiada tempat untuk mengadu, siapa yang ingin mendengar nya?
siapa? boleh kau bagi tahu kat aku tak?
tiada siapa yang ingin mendengar nya?? kau tahu kew?
sekarang aku tak tahu apa yang aku telah lakukan,
adakah salah aku, adakah aku yang melebih?
adakah aku yang sengaja cari tempat untuk bermanja?
aku tak tahu semua  itu?
dan aku tak tahu apa yang aku lakukan ini BETUL atau pun TIDAK...
aku hanya mampu berdoa pada yang Satu yaitu Tuhan Yang Maha Esa...
aku inginkan tempat mengadu...
 ='( ..........
Tiap kali ku fikir, tiada guna bersedih 
Rakan-rakan katakan buang masa ku cintai 
Dikau punca pedihku, tiada baik darimu 
Tiada langsung yang benar dalam ungkapan bibirmu

Kenapa harus ku bercinta 
Kenapa ku begini 
Kenapa harus ku tanggung semua 
Kenapa harus ku bercinta 
Kenapa ku percaya 
Kenapa aku diperbodoh kasih..


No comments: